Зміст роботи | Термін виконання | Очікувані результати |
Підготовчий етап (2018 р.) | ||
- визначення та структурування нормативно-правових засад соціального партнерства в освіті; | Лютий 2018 | Концепція та стратегія експериментальної роботи |
- систематизація наукових досліджень з питань соціального партнерства в освіті; | Березень-квітень 2018 | Аналітичний огляд |
- вивчення практичного досвіду соціального партнерства в освіті; | Квітень-травень 2018 | База даних практичного досвіду соціального партнерства |
- формування складу учасників експерименту, створення робочих груп та схем взаємодії в рамках експерименту; | Червень 2018 | Списки учасників експерименту, робочих груп, схеми взаємодії |
- налагодження системи взаємодії з установами, що беруть участь в експерименті; | Липень-жовтень 2018 | Угоди про співпрацю |
- визначення функціональних обов’язків суб’єктів експерименту; | Листопад 2018 | Робочі документи щодо функцій суб’єктів в експерименті |
- підготовка та проведення навчально-ознайомчого семінару щодо соціального партнерства; | Грудень 2018 | Проведення семінару |
- узагальнення підготовчого етапу. | Грудень 2018 | Звіт про результати першого етапу |
Концептуально-діагностичний етап (січень 2019р. – травень 2019 р.) | ||
- розробка концептуальної моделі соціального партнерства в освіті;
| Січень 2019 | Концептуальна модель соціального партнерства |
розробка методик емпіричного вимірювання практик соціального партнерства; | Лютий-березень 2019 | Методики емпіричного виміру |
- розробка системи контролю якості емпіричного вимірювання практик соціального партнерства в освіті; | Березень-квітень 2019 | Інструменти контролю якості |
- узагальнення підсумків концептуально-діагностичного етапу. | Травень 2019 | Звіт про результати другого етапу |
Формувальний етап (червень 2019 р.-2021 рр.) | ||
- визначення особливостей соціального партнерства в освіті в умовах сучасного українського суспільства; | Червень 2019 – жовтень 2019 р. | Перелік особливостей соціального партнерства в освіті |
- розробка науково-методичного забезпечення експериментальної роботи; | Січень 2020 р. | Підготовка та видання науково-методичного посібника по експериментальній роботі |
- створення банку даних щодо реалізації соціального партнерства в освіті; | Лютий 2020 – травень 2020 р. | Банк даних |
- визначення форм та напрямків соціального партнерства в освіті на сучасному етапі; | Червень 2020 р. | Перелік основних форм та напрямків соціального партнерства в освіті |
- окреслення функціонального навантаження соціального партнерства в освіті; | Липень 2020 р. | Перелік функцій соціального партнерства в освіті |
- аналіз умов ефективного розвитку соціального партнерства; | Вересень 2020 р. | Стаття щодо умов ефективного розвитку соціального партнерства |
- формулювання системи ризиків реалізації соціального партнерства в освіті; | Листопад 2020 р. | Стаття щодо системи ризиків реалізації соціаль-ного партнерства в освіті |
- виявлення чинників, що сприяють розвитку соціального партнерства в освіті; | Січень 2021 р. | Стаття щодо чинників, що сприяють розвитку соціаль-ного партнерства в освіті |
- створення он-лайн системи комунікації освітнього закладу зі стейкхолдерами; | Лютий 2021 р. – квітень 2021 р. | Університетська он-лайн система комунікації освітнього закладу зі стейкхолдерами |
- організація конференцій та/або секцій на конференціях щодо різноманітних аспектів соціального партнерства в освіті; | Лютий 2020
Лютий 2021 р.
| Міжнародні конференції: «Університетсько-шкільні кластери. Світовий досвід та перспективи його адаптації в Україні» «Абітурієнтське середовище: тенденції, трансформації, шляхи формування в умовах глокалізації» |
- проведення сфокусованих інтерв’ю, анкетування тощо щодо різноманітних аспектів соціального партнерства в освіті; | Червень 2021 р. | Звіт за результатами досліджень |
- висвітлення результатів експерименту в наукових та соціально-політичних виданнях; | Протягом 2021 р. | Публікація 5-х статей у наукових та соціально-політичних виданнях |
- підготовка дипломних робіт та кандидатських дисертацій з використанням здобутків концептуальної розробки питань соціального партнерства в освіті; | Лютий 2020, лютий 2021, грудень 2022 | Захист 3-х дипломних робіт та 1 кандидатської дисертації |
- розробка технологій реалізації соціального партнерства з різними стейкхолдерами; | Листопад 2021 р. | Документи, що відображають технології співпраці стейкхолдерів |
- розгортання дискусії у ЗМІ регіону щодо питань соціального партнерства в освіті; | Протягом року | Публікація 5 матеріалів у регіональних ЗМІ |
- узагальнення підсумків формувального етапу. | Грудень 2021 р. | Звіт за етапом |
Узагальнюючий етап (2022 р.) | ||
- аналіз стану свідомості соціальних суб’єктів щодо питань соціального партнерства в освіті; | Березень 2022 р. | Звіт щодо стану свідомості соціальних суб’єктів щодо питань соціального партнерства в освіті |
- узагальнення результативності реалізації закладами освіти практик соціального партнерства;
| Квітень-серпень 2022 р. | Матеріал для колективної монографії |
- узагальнення та систематизація матеріалів дослідження щодо соціального партнерства в освіті; | Квітень-серпень 2022 р. | Матеріал для колективної монографії |
- розробка рекомендацій щодо подолання ризиків реалізації соціального партнерства в освіті; | Квітень-серпень 2022 р. | Матеріал для колективної монографії |
- розробка методики оцінки результативності впровадження результатів експерименту; | Жовтень 2022 р. | Методика оцінки |
- розробка моделі реалізації соціального партнерства в освіті; | Жовтень 2022 р. | Модель реалізації соціального партнерства |
- підготовка звіту за результатами експерименту; | Грудень 2022 р. | Рукопис монографії |
- підготовка колективної монографії за підсумками експерименту. |
|
|
Юридический адрес:
Харьковский гуманитарный университет «Народная украинская академия»
Ул. Лермонтовская, 27
г. Харьков, Украина, 61024
Приемная комиссия:
+38(095)-819-41-48 (Viber, Telegram)
факультет "Бизнес-управление":
факультет "Референт-переводчик":
факультет "Социальный менеджмент" :
+38(050)-978-41-74(через Telegram)
факультет последипломного образования (второе высшее):