Знайомство з підприємствами Харкова та України є частиною ознайомчої практики студентів не тільки факультету «Бізнес-управління». Ці зустрічі були цікави також майбутнім перекладачам та соціологам.
Цього разу була організована онлайн-екскурсія до міжнародної компанії «METRO», її головного офісу у місті Дюссельдорф, Німеччина.
Керівниця Data Science Domain в METRO Digital Анна Ханнеманн залюбки розповіла про компанію та свій досвід. Протягом зустрічі учасники дізналися про роль Data Science в компанії, про особливості роботи METRO, про досягнення українських підрозділів компанії за останні роки, тощо.
Зустріч була проведена англійською мовою, що дало можливість студентам покращити знання бізнес-англійської та на мить поринути в зарубіжне бізнес-середовище.