Формування індивідуальних освітніх траєкторій – це персональний шлях реалізації особистісного потенціалу здобувача освіти, що формується з урахуванням його здібностей, інтересів, потреб, мотивації, можливостей і досвіду.
На початку другого семестру Лабораторія планування кар’єри спільно з проректорами та деканами провела співбесіду зі здобувачами освіти четвертого курсу всіх факультетів щодо їх індивідуальних освітніх траєкторій, виявлення досягнень інформального та формального навчання, кар'єрних очікувань та подальших освітніх стратегій. Така співбесіда є традиційною, щорічною, допомагає готувати конкурентоспроможних фахівців, надає студенту можливість реалізувати свої індивідуальні потреби, опанувати необхідні для майбутньої професійної діяльності компетентності, які забезпечать йому конкурентоспроможність на ринку праці.
За підсумками співбесіди можна відзначити наступне.
1) Із тих, хто навчається за освітніми програмами бакалаврської підготовки «Бізнес-економіка та її правове забезпечення», «Соціально-психологічний супровід управління персоналом» та «Англійська мова та друга іноземна мова (переклад включно)» переважна більшість орієнтовані на здобуття освіти в магістратурі.
2) Рішення певної кількості здобувачів вищої освіти на продовжувати навчання в основному пов'язане з тим, що велика кількість студентів через війну була вимушена залишити країну. Переважна більшість планує залишитися жити у подальшому за кордоном, чому сприяє їх працевлаштування, нерідко в іноземних компаніях.
3) Багато здобувачів поєднують роботу з навчанням, а подальші плани кар'єрного та професійного розвитку пов'язані з одержуваною спеціальністю.
4) Пріоритетними сферами майбутньої роботи залишаються створення власного бізнесу, кар’єра на провідних підприємствах, маркетинг, IT-сфера, HR, перекладацька та педагогічна діяльність.
Враховуючи вище сказане, необхідно продовжити індивідуальну роботу із здобувачами освіти, які не визначилися зі своєю майбутньою освітньою траєкторією – залучати до такої форми роботи викладачів провідних кафедр, а також посилювати роботу зі студентами, ще на молодших курсах, щодо формування мотивації до подальшого навчання у магістратурі та отримання додаткових освітніх преференцій.