У рамках реалізації наукового експерименту із соціального партнерства в ХГУ «НУА» пройшов Круглий стіл на тему «Брендинг сучасного закладу освіти: тренди часу».
Учасниками цього заходу стали викладачі університету та ліцею Народної української академії, керівники структурних підрозділів, аспіранти та представники студентської спільноти, а також партнери з реалізації експерименту, стейкхолдери.
Академія стала майданчиком для обговорення підходів та стратегій, спрямованих на створення та розвиток сильного бренду навчального закладу в сучасних умовах.
Завдяки виступам спікерів (Савицька Н. Л., доктор екон. наук, проф., завідувач кафедри маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом, керівник Центру маркетингових досліджень та ініціатив Державного біотехнологічного університету; Маренич В. М., заслужений журналіст України, кандидат юрид. наук), доповідям (Козярук С. Л., виконавчий директор Харківського обласного благодійного фонду «Академія», Санін А. О., підприємець, засновник компаній та інвестор в альтернативну енергетику; Мороз М. Г., комунікаційний директор Українського Індустріального кластеру) та жвавій дискусії напрямки тематики Круглого столу були розкриті.
Дякуємо спікерам, усім учасникам круглого столу за змістовну роботу.






