В рамках курсу «Управління стартапами» випускниця Кочерова Анна (працює в медіа-агентстві реклами і PR (Німеччина), Project & Event Manager, Startup Consultant) провела заняття на тему: «Маркетинг для стартап-проєктів».
Враження Кочерової від спілкування зі студентами: «Сьогодні мені пощастило виступити в ролі гостьового спікера перед студентами. Для мене це було особливо цінним, адже я - випускниця факультету «Бізнес-управління» 2019 року, і щоразу відчуваю велику радість, коли маю змогу бути частиною академічної родини та долучатися до таких цікавих заходів.
У ході лекції я поділилася зі студентами актуальними маркетинговими інструментами для стартапів на 2025 рік і потенційно на 2026-й, а також розповіла про ключові тренди та тенденції, які формуватимуть ринок у найближчому майбутньому. Окремо наголосила на тому, що найважливіше в будь-якому проєкті — не боятися запуску ідей, сміливо тестувати різні гіпотези, пробувати нові підходи та впевнено рухатися до своїх цілей.
Особливо приємно було бачити високий рівень мотивації у студентів: під час Q&A-сесії вони ставили справді змістовні та цікаві запитання, активно долучалися до обговорення, і комунікація склалася легко та природно.
Мені надзвичайно імпонує, що в нас така цілеспрямована й активна молодь, яка розвиває себе, своє підприємницьке мислення та прагне реалізовувати власні ідеї. Я впевнена, що майбутні економісти й соціологи неодмінно досягнуть значних успіхів у майбутньому».
Артюховський Олексій, БУ-41: Лекція була дуже цікавою, корисною, та багатогранною. Анна поділилася зі студентами практичними порадами, реальними кейсами та провела професійну пару розповідаючи про дієві практики, які застосовуються в маркетингу стартап-проєктів. Вона також охоче відповіла на питання, пояснюючи відповідь розгорнуто та обґрунтовано. Враження від зустрічі позитивні.







