Головним завданням в роботі з дошкільнятами Ніколаєва Світлана Вікторівна в роботі з дошкільнятами вважає їх фізичну підготовку. Прагне, щоб заняття з малюками перетворилися в цікаву, веселу в усіх відношеннях життя, щоб діти відчули радість успіху в навчанні, щоб в їхніх серцях прокинулося почуття гордості і власної гідності.
На своїх заняттях використовує особистісно-орієтіровані методики навчання. Всі заняття проходять в ігровій формі. Жанна Олександрівна впевнена, що саме під час гри у дітей найкращим чином формуються основні фізичні якості та пізнавальні інтереси. За чарівним дорогами діти люблять подорожувати в різні казки, знайомитися з веселими звірятами. А ще в грі діти вчаться дружити, спілкуватися, допомагати один одному.
Не дарма заняття, які веде Лариса Вікторівна Куплевацька, називаються «Музична скринька». Пеппі Довга Панчоха - ось який персонаж виникає перед очима, коли дивишся на неї. Своєю життєрадісністю вона запалює не тільки малюків, а й їхніх батьків. А адже це так важливо для викладача, який навчає дітей бути здоровими і активними.
Зазирнувши на заняття до Лариси Вікторівни, ви опинитеся на галявині казкового лісу: тут і маленькі зайченята, і клишоногі ведмедики, і хитрі лисички. І всі вони співають, танцюють, виконують вправи, грають на музичних інструментах. А роблять вони це з величезним задоволенням.
Валентина Миколаївна вважає, що головне - це любов до дітей. Весела, чуйна, життєрадісна, вміє на своїх уроках створити атмосферу казки. Кожне її заняття - це захоплююча гра, спрямована на розвиток уяви, уваги, пам'яті, творчих здібностей вихованців. Незважаючи на багаторічний досвід роботи, педагог не втомлюється вчитися, шукати нові ефективні методики навчання дітей різного віку.
Тетяна Павлівна вважає, що головне завдання педагога - побачити здібності і розвинути потенціал дитини, підтримати природну допитливість, допомогти зробити процес навчання радісним, творчим і насиченим. Тетяна Павлівна завжди шукає нові ідеї для роботи з дітьми, використовує в своїй роботі сучасні методики.