Пріоритетними напрямками науково-дослідницької роботи є:
1) розвиток культурно-освітнього середовища, яке сприяє вдосконаленню діяльності НУА, зміцненню корпоративної культури й підвищенню її іміджу; забезпеченню особистісного розвитку усіх суб'єктів освітнього процесу в умовах безперервної освіти;
2) створення комфортного освітнього середовища та організація освітнього процесу, підгрунтям яких є психоемоційна підтримка учнів під час війни;
3 ) забезпечення подолання освітніх втрат, спричинених війною;
4) реалізація принципів смислової педагогіки,розвивальної освіти в межах діяльнісної парадигми в практиці роботи початкової школи;
5) аналіз і осмислення нових практик дитячого розвитку як основи для пошуку інноваційних підходів до навчання молодших школярів і механізмів забезпечення наступності на різних етапах навчання;
6) вивчення й впровадження в практику роботи школи підходів STEM – STEAM – STREAM освіти.
Предметом наукового аналізу кафедри є:
- створення інноваційного середовища сучасної початкової школи;
- аналіз специфіки сучасного дитинства, його історичної, соціокультурної й психологічної складових у контексті принципово важливих змін, які відбулися в людському співтоваристві в цілому й українському суспільстві зокрема;
- робота з вивчення основ і впровадження в практику школи підходів STEM – STREM – STREAM освіти, формування дослідницької позиції молодших школярів.
Комплексна тема науково-дослідної роботи кафедри «Компетентнісний підхід до організації освітнього процесу в початковій школі як основа створення інноваційного середовища».
Наукова тема 2023 року «Компетентнісно-діяльнісна парадигма початкової освіти: діалог традицій та інновацій».
Наукова тема 2024 року «Формування ценнісного ставлення до процесу пізнання у молодших школярів».
Індивідуальні теми вчителів кафедри:
Кобзар О. Г. «Реалізація підходів Stem-освіти в роботі з молодшими школярами».
Венгрин А. В. «Актуальні завдання організації передшкільного навчання в умовах трансформації дитинства».
Литовченко А. В. «Розвиток критичного мислення молодших школярів за допомогою проблемних питань на уроках літературного читання».
Шилкунова З. І. «Інноваційне середовище початкової школи: виклики сьогодення».
Мета науково-дослідницької роботи в рамках наукового напрямку по педагогіці полягає в переосмисленні шляхів розвитку й діяльності школи в контексті принципово важливих змін, які відбулися в людському співтоваристві в цілому й українському суспільстві зокрема.
Ключовим напрямком розвитку дошкільного щабля й початкової школи є відхід від трансляційної школи вбік діяльнісної.
Основою такого переходу є комбінація підходів системи розвиальної освіти, школи діалогу культур у рамках культурно-історичного підходу, який ґрунтується на теорії Л. С. Виготського й розглядається як цілісна культурно-антропологічна парадигма.
Юридична адреса:
Харківський гуманітарний університет «Народна українська академія»
Вул. Лермонтовська, 27
м Харків, Україна, 61024
Приймальна комісія:
+38(095)-819-41-48 (Viber, Telegram)
факультет "Бізнес-управління":
факультет "Референт-перекладач":
факультет "Соціальний менеджмент" :
+38(050)-978-41-74(через Telegram)
факультет післядипломної освіти (друга вища освіта):