Лабораторія планування кар'єри постійно оновлює базу вакансій для стажування:
Компанія ТОВ «ТД ІРБІС» запрошує на постійну роботу «Фахівця із закупівель».
Вища освіта, досвід роботи в аналогічній сфері щонайменше 1 рік (ЗЕД).
Основні обов’язки:
проведення переговорів та укладання договорів;
моніторинг та аналіз цін конкурентів;
аналіз руху та залишків товарного запасу на складі;
ведення ділової документації; підготовка необхідних документів;
формування аналітичних звітів.
Знання комп’ютерних програм 1С-Бухгалтерія (8.3); пакет програм MS Office (Word, Excel,).
Володіння англійською на рівні Intermediate.
Навички ділового спілкування, робота з людьми.
Офіційне працевлаштування, можливість кар'єрного та фінансового зростання.
Комерційний директор (Non-Food)
Головний економіст (Управління фінансового аналізу)
ТОВ «Перший столичний хлібозавод» - підприємство, що входить до складу одного із найбільших українських холдингів «Хлібні інвестиції» (виробництво хлібобулочних виробів ЦАРХЛІБ) запрошує на роботу Рекрутера
Функціональні обов’язки:
- Пошук, підбір та адаптація персоналу
- Участь у проектах по навчанню, оцінці та розвитку персоналу
- Участь у проектах по розвитку корпоративної культури та бренду роботодавця
Провідний спеціаліст з рекрутингу
Фахівець з адміністрування персоналу (кадровий облік)
Ключові задачі:
1. Ведення кадрового діловодства відповідно до законодавства України:
2. Оформлення та зберігання особових справ, трудових книжок, наказів;
3. Контроль табелів обліку робочого часу в 1С:
4. Організація виготовлення банківських карт в межах зарплатного проєкту;
5. Підготовка внутрішньої та зовнішньої звітності (центри зайнятості, статистика, фонд інвалідів тощо);
6. Надання довідок, витягів з наказів, копій документів працівникам;
7. Консультації працівників та керівників щодо кадрового обліку;
8. Адміністративна підтримка департаменту HR;
9. Виконання доручень керівника в межах функціоналу.
Що потрібно робити:
- організовувати та оформлювати відрядження (бронювання, логістика, заявки в SAP, звітність);
- вести календар керівника та координувати робочі зустрічі;
- забезпечувати документообіг і супровід договорів у SAP;
- організовувати роботу Дирекції: зустрічі, дзвінки, кореспонденція, забезпечення офісу;
- готувати ділові й корпоративні заходи (трансфер, кейтеринг, локації, підрядники);
- консолідувати бюджет, контролювати виконання, готувати звітність;
- вести календар свят та списки іменинників;
- забезпечувати комунікацію з колегами та партнерами;
- виконувати доручення керівника та обробляти запити Дирекції.
Провідний фахівець з компенсацій та пільг
Бізнес-аналітик (ERP) цифрової трансформації (Благодійність)
Компанія «RAVAK» (чеське представництво в Україні) одна з найвідоміших у центральній та східній Європі у галузі виробництво і продажу устаткування для ванних кімнат, запрошує до своєї команди уважного та відповідального Фінансового менджера з досвідом роботи.
Зміст роботи:
• ведення та контроль управлінського обліку на підконтрольних ділянках: перевірка, аналіз коректності операції, консультації щодо коригування
• аналіз структури та формування собівартості випущеної продукції, складання калькуляцій;
• аналіз і контроль розподілу витрат компанії по підрозділах та в компанії в цілому;
• контроль дебіторської та кредиторської заборгованостей;
• контроль за внутрішньогруповими взаєморозрахунками;
• підготовка аналітичних звітів, як регулярних, так і по запиту керівництва;
• виконання інших доручень керівництва.
Провідний фахівець управління з проєктної діяльності
Європейська компанія PZU — один із лідерів на ринку страхування в Україні запрошує на роботу Головного фахівця відділу аналізу і контролю.
Основні функціональні обов’язки:
- ініціація та впровадження проектів;
- методологічна підтримка ведення проектів;
- організація та участь в засіданнях робочих груп з питань реалізації проектів;
- комунікація з керівниками структурних підрозділів Компанії стосовно можливостей оптимізації та автоматизації процесів;
- підготовка та бізнес-аналіз технічних завдань.
Бізнес-аналітик по роботі з мікро та малим бізнесом РП
ПриватБанк - є найбільшим банком України та одним з найбільш інноваційних банків світу. Займає лідуючі позиції за всіма фінансовими показниками в галузі та складає близько чверті всієї банківської системи країни.
Ми шукаємо Бізнес-аналітика по роботі з мікро та малим бізнесом РП, який прагне працювати в динамічному середовищі та розділяє цінності взаємної довіри, відкритості та ініціативності.
Ми прагнемо знайти цілеспрямованого професіонала, що вміє працювати в режимі багатозадачності, з відмінними комунікативними навичками, орієнтованого на якість та результат.
Основні обов'язки:
- Аналізувати юридичні документи та фінансовий стан клієнта з метою оцінки можливості кредитування
- Вести переговори з клієнтами у процесі підготовки та аналізу документів на отримання кредиту
- Готувати кредитну заявку, готувати рекомендації по структурі угоди, презентувати позиції бізнесу на кредитному комітет
Директор з маркетингу (beauty products)
Виконавчий директор (національний дистриб’ютор ексклюзивних брендів у сфері краси)
Економіст з обслуговування юридичних осіб (м. Позняки)
Credit Agricole Bank це сучасний універсальний банк та найстарший іноземний банк в Україні. Власником банку є одна з найбільших фінансових груп світу та головний партнер французької економіки — група Credit Agricole (Франція).
В нас амбітні плани, тому ми запрошуємо тебе розглянути вакансію Економіст з обслуговування юридичних осіб!
В твої функціональні обов’язки буде входити:
- Активне залучення клієнтів ТОВ, ФОП;
- Продаж банківських продуктів (депозити, пакети, рахунки, кредитування тощо);
- Відкриття та супроводження рахунків юридичних осіб;
- Кредитування та обслуговування юридичних осіб;
- Забезпечення якості обслуговування і задоволеності клієнтів.
- Консультація клієнтів щодо банківських продуктів;
- Підготовка та перевірка пакету документів;
- Формування бази клієнтів відділення;
- Виконання доручень Керівництва.
Асистент підбору персоналу
Команда регіонального відділення компаніі виробника шукає людину, яка:
- любить спілкування
- мріє розвиватися в HR
- уважна до деталей
Бізнес аналітик 1С, керівник групи розробки ПЗ 1С
Фармацевтична компанія «Про-Фарма» запрошує взяти участь у конкурсі на вакантну посаду
Бізнес-аналітика 1С / керівника групи розробки ПЗ 1С
Юридична адреса:
Харківський гуманітарний університет «Народна українська академія»
Вул. Майка Йогансена, 27
м Харків, Україна, 61024
Приймальна комісія:
+38(095)-819-41-48 (Viber, Telegram)
факультет "Бізнес-управління":
факультет "Референт-перекладач":
факультет "Соціальний менеджмент" :
+38(050)-978-41-74(через Telegram)
факультет післядипломної освіти (друга вища освіта):