Вакансії

Лабораторія планування кар'єри  постійно оновлює  базу вакансій для стажування:

Методолог по роботі з партнерами


Комерційний директор (агрохімія)


HR generalist


Системний/бізнес аналітик Відділ бізнес та системного аналізу

Функціональні обов’язки:
- Збір вимог з бізнес та технічних підрозділів стосовно нових впроваджень.
- Аналіз вимог та існуючої інфраструктури для пошуку можливого варіанту реалізації, систематизація та оцінка комплектності вимог замовника, дослідництво впливу нового продукту на існуючі.
- Аналіз поточних та перспективних потреб, розробка заходів по систематизації, оптимізації діючого функціоналу ПЗ або продуктів, пропозиція і формалізація рішення.
- Розробка та погодження Технічного завдання, та\або Бізнес-вимог, та\або Функціональних вимог.
- Взаємодія з замовником та командою розробників на етапах проектів/ завдань.
- Участь та оцінка результатів приймального тестування.
- Підготовка і проведення презентацій по статусу роботи та грумінгів команді.
- Ідентифікація ризиків процесу та пропозиція по превентивним мірам нівелювання, крокам їх ліквідації.
- Створення документації на веб-ресурсі XWiki або аналогічних ресурсах.


Junior People Manager


Фінансовий менеджер (праця з нерезидентами, PL/СF/BL+англійська мова)

Обов'язки:
- Підготовка бюджету: річний (початковий); rolling (який змінюється протягом року у разі відхилення від початкового (нові бізнес-операції, тд));
- Ведення управлінського обліку в системі (нерезиденти);
- Контроль повноти бухгалтерського обліку, виведення різниць між бух та упр учетом. Пряма комунікація з бухгалтерією поза Україною.
- Ініціація та Участь у погодженні договорів. Контролює весь цикл роботи договору до закінчення бізнес-операції;
- Підготовка управління звітності, план-факту, інших економ розрахунків на запит від бізнесу;
- Симуляція ПДВ та податку на прибуток нерезидентів з метою планування. 


Аналітик департаменту маркетингу

Група Компаній «Нові Продукти» — один із найбільших виробників напоїв і снеків в Україні, який уже понад 21 рік створює улюблені бренди (SHAKE alco, SHAKE Zero, NON STOP, PIT BULL, KING’S BRIDGE, REVO, EatMe, «Жашківський Кабан», Haisenberg, "Природне джерело", APPS), що експортуються до 23 країн світу. Ми цінуємо інновації, відкритість і прагнення до розвитку.
Шукаємо Аналітика у департамент маркетингу, який перетворюватиме великі масиви даних у цінні бізнес-ідеї та допомагатиме формувати стратегії для розвитку наших брендів.


Керівник відділу маркетингу


HR-менеджер


Фахівець зі страхування


Менеджер по роботі з договорами в страхову компанію


Молодший фахівець з адміністрування персоналу (кадровий облік)


Бренд-менеджер (меблеві комплектуючі та фурнітура BLUM)


CEO PDL (Australia)


Фахівець страхової компанії (робота з партнерами й документами


Генеральний директор


Операційний директор


Фінансовий аналітик


Начальник управління андерайтингу та методології


Економіст з обслуговування фізичних та юридичних осіб


Фахівець із супроводу договорів страхування


Директор з маркетингу

Вимоги:
- Досвід роботи від 2-х років на аналогічній посад
- Досвід розробки і впровадження маркетингової стратегії, плану маркетингових активносте, маркетинг-бютжету;
- Досвід проведення досліджень ринків різних напрямків, порівняльного аналізу продуктів;
- Стратегічне мислення, високий рівень комунікацій , орієнтованість на результат, відповідальність, системність.
- Досвід роботи в  магазинах техніки буде первагою.


Асистент аудитора


Податковий консультант


Оператор call-центру для обслуговування абонентів "Київстар"


Головний спеціаліст з роботи з ключовими клієнтами


Direct/Email Marketing Manager (Prom)


Фінансовий менеджер


Group Chief Financial Office


Talent Acquisition Specialist


Маркетинг-менеджер

Основні обов’язки:
- Аналіз категорій, підкатегорій, продукту та розробка пропозицій щодо росту продажів, збільшення представленості;
- Аналіз діяльності конкурентів, ціновий моніторинг, розробка пропозицій щодо ціноутворення;
- Аналіз діяльності конкурентів, частка на полиці, прикасове розміщення тощо;
- Розробка пропозицій для формування стратегій продажів на підставі аналітичних висновків для збільшення пенетрації брендів Деліція, частоти купівлі, збільшення розміру корзини Деліції;
- Розробка механік для просування продукції;
- Взаємодія зі співробітниками суміжних департаментів для реалізації запланованих активностей;
- Розробка та захист пропозицій щодо створення нових продуктів, виведення їх на ринок.

 


Фахівець із закупівель

Компанія ТОВ «ТД ІРБІС» запрошує на постійну роботу «Фахівця із закупівель».

Вища освіта, досвід роботи в аналогічній сфері щонайменше 1 рік (ЗЕД).

Основні обов’язки:
проведення переговорів та укладання договорів;
моніторинг та аналіз цін конкурентів;
аналіз руху та залишків товарного запасу на складі;
ведення ділової документації; підготовка необхідних документів;
формування аналітичних звітів.

Знання комп’ютерних програм 1С-Бухгалтерія (8.3); пакет програм MS Office (Word, Excel,).
Володіння англійською на рівні Intermediate.
Навички ділового спілкування, робота з людьми.
Офіційне працевлаштування, можливість кар'єрного та фінансового зростання.


Бізнес тренер (soft skills)


Комерційний директор (Non-Food)


Головний економіст (Управління фінансового аналізу)


HR People Partner


Рекрутер

ТОВ «Перший столичний хлібозавод» - підприємство, що входить до складу одного із найбільших українських холдингів «Хлібні інвестиції» (виробництво хлібобулочних виробів ЦАРХЛІБ) запрошує на роботу Рекрутера
 Функціональні обов’язки:
- Пошук, підбір та адаптація персоналу
- Участь у проектах по навчанню, оцінці та розвитку персоналу
- Участь у проектах по розвитку корпоративної культури та бренду роботодавця


Рекрутер


Фінансовий/а директор/ка


Провідний спеціаліст з рекрутингу


Фахівець з адміністрування персоналу (кадровий облік)

Ключові задачі:
1. Ведення кадрового діловодства відповідно до законодавства України:
2. Оформлення та зберігання особових справ, трудових книжок, наказів;
3. Контроль табелів обліку робочого часу в 1С:
4. Організація виготовлення банківських карт в межах зарплатного проєкту;
5. Підготовка внутрішньої та зовнішньої звітності (центри зайнятості, статистика, фонд інвалідів тощо);
6. Надання довідок, витягів з наказів, копій документів працівникам;
7. Консультації працівників та керівників щодо кадрового обліку;
8. Адміністративна підтримка департаменту HR;
9. Виконання доручень керівника в межах функціоналу. 


Помічник керівника

Що потрібно робити:
- організовувати та оформлювати відрядження (бронювання, логістика, заявки в SAP, звітність);
- вести календар керівника та координувати робочі зустрічі;
- забезпечувати документообіг і супровід договорів у SAP;
- організовувати роботу Дирекції: зустрічі, дзвінки, кореспонденція, забезпечення офісу;
- готувати ділові й корпоративні заходи (трансфер, кейтеринг, локації, підрядники);
- консолідувати бюджет, контролювати виконання, готувати звітність;
- вести календар свят та списки іменинників;
- забезпечувати комунікацію з колегами та партнерами;
- виконувати доручення керівника та обробляти запити Дирекції.


Керівник відділу персоналу


Начальник відділу маркетингу


Провідний фахівець з компенсацій та пільг


Бізнес-аналітик (ERP) цифрової трансформації (Благодійність)


Фінансовий директор


ФІНАНСОВИЙ МЕНЕДЖЕР

Компанія «RAVAK» (чеське представництво в Україні) одна з найвідоміших у центральній та східній Європі у галузі виробництво і продажу устаткування для ванних кімнат, запрошує до своєї команди уважного та відповідального Фінансового менджера з досвідом роботи.

Зміст роботи:
• ведення та контроль управлінського обліку на підконтрольних ділянках: перевірка, аналіз коректності операції, консультації щодо коригування
• аналіз структури та формування собівартості випущеної продукції, складання калькуляцій;
• аналіз і контроль розподілу витрат компанії по підрозділах та в компанії в цілому;
• контроль дебіторської та кредиторської заборгованостей;
• контроль за внутрішньогруповими взаєморозрахунками;
• підготовка аналітичних звітів, як регулярних, так і по запиту керівництва;
• виконання інших доручень керівництва.


Провідний фахівець управління з проєктної діяльності

Європейська компанія PZU — один із лідерів на ринку страхування в Україні запрошує на роботу Головного фахівця відділу аналізу і контролю. 
Основні функціональні обов’язки: 
- ініціація та впровадження проектів;
- методологічна підтримка ведення проектів; 
- організація та участь в засіданнях робочих груп з питань реалізації проектів;
- комунікація з керівниками структурних підрозділів Компанії стосовно можливостей оптимізації та автоматизації процесів;
- підготовка та бізнес-аналіз технічних завдань.


Бізнес-аналітик по роботі з мікро та малим бізнесом РП

ПриватБанк - є найбільшим банком України та одним з найбільш інноваційних банків світу. Займає лідуючі позиції за всіма фінансовими показниками в галузі та складає близько чверті всієї банківської системи країни.
Ми шукаємо Бізнес-аналітика по роботі з мікро та малим бізнесом РП, який прагне працювати в динамічному середовищі та розділяє цінності взаємної довіри, відкритості та ініціативності.
Ми прагнемо знайти цілеспрямованого професіонала, що вміє працювати в режимі багатозадачності, з відмінними комунікативними навичками, орієнтованого на якість та результат. 
Основні обов'язки: 
- Аналізувати юридичні документи та фінансовий стан клієнта з метою оцінки можливості кредитування
- Вести переговори з клієнтами у процесі підготовки та аналізу документів на отримання кредиту
- Готувати кредитну заявку, готувати рекомендації по структурі угоди, презентувати позиції бізнесу на кредитному комітет


Директор з маркетингу (beauty products)


Виконавчий директор (національний дистриб’ютор ексклюзивних брендів у сфері краси)


Комерційний директор


Фінансовий директор Холдингу


Економіст з обслуговування юридичних осіб (м. Позняки)

Credit Agricole Bank це сучасний універсальний банк та найстарший іноземний банк в Україні. Власником банку є одна з найбільших фінансових груп світу та головний партнер французької економіки — група Credit Agricole (Франція).
В нас амбітні плани, тому ми запрошуємо тебе розглянути вакансію Економіст з обслуговування юридичних осіб!
В твої функціональні обов’язки буде входити:
- Активне залучення клієнтів ТОВ, ФОП;
- Продаж банківських продуктів (депозити, пакети, рахунки, кредитування тощо);
- Відкриття та супроводження рахунків юридичних осіб;
- Кредитування та обслуговування юридичних осіб;
- Забезпечення якості обслуговування і задоволеності клієнтів.
- Консультація клієнтів щодо банківських продуктів;
- Підготовка та перевірка пакету документів;
- Формування бази клієнтів відділення;
- Виконання доручень Керівництва.


Chief Marketing Officer


Комерційний директор


Junior Marketing Manager


Асистент підбору персоналу
Команда регіонального відділення компаніі виробника шукає людину, яка:
- любить спілкування
- мріє розвиватися в HR
- уважна до деталей


Бізнес аналітик 1С, керівник групи розробки ПЗ 1С

Фармацевтична компанія «Про-Фарма» запрошує взяти участь у конкурсі на вакантну посаду

Бізнес-аналітика 1С / керівника групи розробки ПЗ 1С


Chief Marketing Officer


 

Контакти

Юридична адреса:

Харківський гуманітарний університет «Народна українська академія»
Вул. Майка Йогансена, 27
м Харків, Україна, 61024

Факс: +38(057)-704-10-70

Офіційна електронна адреса: rector.hgu.nua@ukr.net

Приймальня ректора:

+38 (095) -819-41-48

Приймальна комісія:

+38(095)-819-41-48 (Viber, Telegram)

+38 (057) -704-10-37

факультет "Бізнес-управління":

+38(050)-768-23-40

факультет "Референт-перекладач":

+38(099)-006-34-56

факультет "Соціальний менеджмент" :

+38(050)-978-41-74(через Telegram)

факультет післядипломної освіти (друга вища освіта):

+38(050)-632-60-60

 

Директор ліцею:

+38(096)-493-79-96

Директор ДШРР:

+38(050)-937-52-58

Усі права захищені © ХГУ "НУА"
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram