Зміст роботи | Очікувані результати |
- визначення та структурування нормативно-правових засад соціального партнерства в освіті; | Концепція та стратегія експериментальної роботи |
- систематизація наукових досліджень з питань соціального партнерства в освіті; | Аналітичний огляд |
- вивчення практичного досвіду соціального партнерства в освіті; | База даних практичного досвіду соціального партнерства |
- формування складу учасників експерименту, створення робочих груп та схем взаємодії в рамках експерименту; | Списки учасників експерименту, робочих груп, схеми взаємодії |
- налагодження системи взаємодії з установами, що беруть участь в експерименті; | Угоди про співпрацю |
- визначення функціональних обов’язків суб’єктів експерименту; | Робочі документи щодо функцій суб’єктів в експерименті |
- підготовка та проведення навчально-ознайомчого семінару щодо соціального партнерства; | Проведення семінару |
- узагальнення підготовчого етапу. | Звіт про результати першого етапу |
- розробка концептуальної моделі соціального партнерства в освіті;
| Концептуальна модель соціального партнерства |
розробка методик емпіричного вимірювання практик соціального партнерства; | Методики емпіричного виміру |
- розробка системи контролю якості емпіричного вимірювання практик соціального партнерства в освіті; | Інструменти контролю якості |
- узагальнення підсумків концептуально-діагностичного етапу. | Звіт про результати другого етапу |
- визначення особливостей соціального партнерства в освіті в умовах сучасного українського суспільства; | Перелік особливостей соціального партнерства в освіті |
- розробка науково-методичного забезпечення експериментальної роботи; | Підготовка та видання науково-методичного посібника по експериментальній роботі |
- створення банку даних щодо реалізації соціального партнерства в освіті; | Банк даних |
- визначення форм та напрямків соціального партнерства в освіті на сучасному етапі; | Перелік основних форм та напрямків соціального партнерства в освіті |
- окреслення функціонального навантаження соціального партнерства в освіті; | Перелік функцій соціального партнерства в освіті |
- аналіз умов ефективного розвитку соціального партнерства; | Стаття щодо умов ефективного розвитку соціального партнерства |
- формулювання системи ризиків реалізації соціального партнерства в освіті; | Стаття щодо системи ризиків реалізації соціаль-ного партнерства в освіті |
- виявлення чинників, що сприяють розвитку соціального партнерства в освіті; | Стаття щодо чинників, що сприяють розвитку соціаль-ного партнерства в освіті |
- створення он-лайн системи комунікації освітнього закладу зі стейкхолдерами; | Університетська он-лайн система комунікації освітнього закладу зі стейкхолдерами |
- організація конференцій та/або секцій на конференціях щодо різноманітних аспектів соціального партнерства в освіті; | Міжнародні конференції: «Університетсько-шкільні кластери. Світовий досвід та перспективи його адаптації в Україні» «Абітурієнтське середовище: тенденції, трансформації, шляхи формування в умовах глокалізації» |
- проведення сфокусованих інтерв’ю, анкетування тощо щодо різноманітних аспектів соціального партнерства в освіті; | Звіт за результатами досліджень |
- висвітлення результатів експерименту в наукових та соціально-політичних виданнях; | Публікація 5-х статей у наукових та соціально-політичних виданнях |
- підготовка дипломних робіт та кандидатських дисертацій з використанням здобутків концептуальної розробки питань соціального партнерства в освіті; | Захист 3-х дипломних робіт та 1 кандидатської дисертації |
- розробка технологій реалізації соціального партнерства з різними стейкхолдерами; | Документи, що відображають технології співпраці стейкхолдерів |
- розгортання дискусії у ЗМІ регіону щодо питань соціального партнерства в освіті; | Публікація 5 матеріалів у регіональних ЗМІ |
- узагальнення підсумків формувального етапу. | Звіт за етапом |
- аналіз стану свідомості соціальних суб’єктів щодо питань соціального партнерства в освіті; | Звіт щодо стану свідомості соціальних суб’єктів щодо питань соціального партнерства в освіті |
- узагальнення результативності реалізації закладами освіти практик соціального партнерства; | Матеріал для колективної монографії |
- узагальнення та систематизація матеріалів дослідження щодо соціального партнерства в освіті; | Матеріал для колективної монографії |
- розробка рекомендацій щодо подолання ризиків реалізації соціального партнерства в освіті; | Матеріал для колективної монографії |
- розробка методики оцінки результативності впровадження результатів експерименту; | Методика оцінки |
- розробка моделі реалізації соціального партнерства в освіті; | Модель реалізації соціального партнерства |
- підготовка звіту за результатами експерименту; | Рукопис монографії |
- підготовка колективної монографії за підсумками експерименту. |
Юридична адреса:
Харківський гуманітарний університет «Народна українська академія»
Вул. Лермонтовська, 27
м Харків, Україна, 61024
Приймальна комісія:
+38(095)-819-41-48 (Viber, Telegram)
факультет "Бізнес-управління":
факультет "Референт-перекладач":
факультет "Соціальний менеджмент" :
+38(050)-978-41-74(через Telegram)
факультет післядипломної освіти (друга вища освіта):