Соціально-менеджерська практика магістрів за освітньою програмою «Управління соціальними комунікаціями» є завершальним елементом у системі практичної підготовки соціологів - майбутніх спеціалістів із комунікаційних технологій.
Її завданням є виявлення рівня сформованості важливих компетентностей: здатності аналізувати соціальні явища і процеси, пов’язані з соціальними комунікаціями, проєктувати і виконувати соціологічні дослідження в сфері соціальної комунікації, діагностувати вплив системи факторів на комунікаційні процеси в організації, здійснювати комплекс заходів щодо управління комунікаційними соціальними процесами.
А почнуть свою практику магістри з ознайомлення із структурою та діяльністю підприємства, його цілями, спрямованістю, системою соціальних комунікацій і її конкретними результатами. Попереду — виконання індивідуальних завдань, розробка рекомендацій, презентація результатів.
Базами практики стали підприємства, серед яких і вітчизняні, і міжнародні компанії: ФВБ «Деполь Україна», компанія «Вейферлі Софтвер Україна», ТОВ «Проформа — Харків», ТОВ «ЛЕНДСТАР ЕЙДЖЕНТ ЮКРЕЙН», ТОВ «БІНОТЕЛ АЙТІ-СЕРВІС», БО «Перспектива 21.3».