Цифровізація економіки та бізнесу потребує перебудови всієї системи управління організацією у тому числі і підготовки фахівців.
У колективній монографії «Підготовка економістів в умовах постійної невизначеності: думки професіоналів»» за редакцією Яременко О. Л. та Тимохової Г. Б представлено основні висновки освітнього дискурсу круглого столу проведеного 25 квітня 2020 року ХГУ «НУА», у якому взяли участь не лише економісти, правознавці, соціологи, викладачі іноземних мов вищої школи, але й викладачі загальноосвітньої спеціалізованої школи НУА, випускники університету, зайняті в реальному секторі бізнесу. Такий своєрідний мікс, з одного боку, забезпечив варіативність обговорення, з іншого, дозволив побачити явні конфлікти й розбіжності інтересів різних груп стейкхолдерів.
Тема, яка обговорювалась, належить до найбільш фундаментальних проблем освітньої політики. ХХІ століття робить грандіозні виклики традиційному суспільству, національним державам і культурам, способам підготовки людини до життя, насамперед, засобами освіти й виховання.
В монографії представлено результати досліджень відносно особливостей побудови економічних освітніх програм, видокремлені можливі ризики, зроблені висновки щодо корегування на міждисциплінарному рівні, узагальнені рекомендації варіанти та подальшого розвитку. Акцентовано увагу на те що, з точки зору прискорення навчання, фактор часу став настільки критичним, що навіть «корисна» діяльність, розтягнута в часі, руйнує вартість, а не створює. Тому актуальною є зміна парадигми в освіті - перехід від жорсткої часової прив'язки («time-based learning») до навчання, орієнтованого на досягнення конкретних результатів («proficiency-based learning») в максимально короткі терміни, що добре працює з проектним форматом навчання.
Підготовка економістів на факультеті «Бізнес управління» за формулою «економіка та право», яка в стінах НУА здійснюється вже майже 30 років, сама по собі передбачає «філософію» багатогранності, стійкості до різних навколишніх факторів та наявність у випускника даного факультету навичок вирішення бізнес-задач комплексно та широко планово. Такий підхід є передумовою побудови навчального процесу за принципом «навчити вчитися», який вже доволі успішно реалізується на факультеті. Отже, теза «навчити вчитися» повинна стати фундаментальним девізом та конкурентною перевагою факультету.
Монографія є збіркою наукових досліджень, у яких автори намагаються знайти ціннісно-смислові обрії сучасної освіти за нових умов постійної невизначеності, мінливості ринку праці. Монографія може бути використана для наукових та практичних працівників, гарантів освітніх програм, які досліджують проблеми підготовки здобувачів економічних спеціальностей всіх рівнів вищої освіти.