У сьогоднішній цікавої «боротьбі за абітурієнта» все гостріше проступають проблеми не окремого університету або освітньої програми, а освіти в цілому.
Перша проблема, «яка проступила» у цьому році особливо гостро: потрібні титанічні зусилля по підвищенню іміджу освіти в цілому.
Переважна частина населення нашої країни не розуміє ролі освіти у житті сучасної людини, утилітарно звужуючи її до функцій «шлях до доходу».
Проблема друга: вибір долі (а вибір університету і освітньої траєкторії - це саме вибір долі) абітурієнтами та їхніми родинами відбувається за дуже тривожним критеріям: простіше, дешевше, ближче до дому, модніше ...
Головне ж, видається, сьогодні при виборі університету - це місія, стратегія, людиноорієнтованість і - готовність допомогти людині сформувати здатності і потреби в освоєнні знання протягом усього життя.