Зберігаючи традиції, 16.11.2022, відбулося засідання шкільної секції Малої академії наук. В засіданні прийняли участь керівники закладу, учні 5-9 класів (Юніор-МАН), учні 10-11 класів (старша група МАН), їх вчителі та наукові керівники, батьки.
Учасників конкурсу МАН привітали:
проректор по науково-дослідницькій роботі, кандидат економічних наук, доцент кафедри економіки та права Іванова Ольга Анатоліївна,
директор СЕПШ, фахівець вищої категорії, старший учитель Зобова Галина Миколаївна,
голова студкому, студент 4 курсу факультету Бізнес-Управління, Зайцев Олександр,
випускник СЕПШ 2022 року, учасник МАН та переможець конкурсу МАН на різних етапах, Чінський Іван,
заступник директора з навчально-виховної роботи, фахівець 1 категорії, Снурніков Іван Сергійович, який запропонував вирішити філосовське питання «Що з’явилося раніше курка чи яйце?».
Друга частина засідання була присвячена доповідям 4 учнів 10-11 класу про свої науково-дослідницькі роботи, що вони дослідили та яких висновків дійшли.
- Тимошенко Артем (10 клас), відділення економіки (публічне управління та адміністрування) виступив з темою «Специфіка інтернет-торгівлі в Україні (на прикладі ринку косметологічної продукції)», науковий керівник доц., канд. екон. наук. Величко К. Ю.
- Бочарников Артем (10 клас), відділення мовознавства (іспанська мова) виступив з темою «Мовний простір спангліш в американомовному середовищі», науковий керівник доц., канд. пед.наук. Бочарникова Т. Ф.
- Єрьоменко Ольга (11 клас), відділення мовознавства (англійська мова) виступила з темою «Комунікативні стратегії ввічливості/неввічливості у персонажному спілкуванні» (на матеріалі роману Оскара Уайлда «Портрет Доріана Грея»), науковий керівник доц., ст. викладач кафедри ЗКІМ Хільковська А.О.
- Альохін Артур (11 клас), відділення літературознавства (зарубіжна література) виступив з темою «Життя людини із синдромом Аспергера на прикладі прози «Пропаща Людина» Осаму Дадзай, науковий керівник доц., канд. філол. наук. Ільїна О.В.
На цьому засіданні також були присутні 9 учнів 5-9 класів (Юніор-МАН), які будуть працювати у цьому році з вчителями та досліджувати різні теми, а у квітні докладати о своїх результатах. Деякі учні вперше долучилися до науково-дослідницької роботи. Для них виступ старших школярів став корисним досвідом. Таким чином ми бачимо зв’язок між юними дослідниками нашої школи та навіть студентами академії, що ще раз підтверджує інтеграцію школи та ВНЗ, наступність у виховані нової генерації науковців. Старт є – наука заради розвитку та миру.