У пленарній сесії плануються виступи відомих вчених та авторитетних практиків з України, Польщі, Німеччини, Білорусі та ін. країн.
Серед учасників – д-р пед. наук, проф., член-кореспондент НАПН України, заслужений діяч науки і техніки України, директор Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України Л. Б. Лук’янова; д-р соціол. наук, проф., академік НАН України, член-кореспондент НАПН України, голова Вченої ради Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна, заслужений діяч науки і техніки України В. С. Бакіров; д-р наук з державного управління, проф. кафедри управління персоналом та економіки праці Навчально-наукового інституту «Інститут державного управління» Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна, директор Харківського обласного центру зайнятості В. Л. Міненко; д-р пед. наук, проф., член-кореспондент НАПН України, ректор Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди Ю. Д. Бойчук; д-р соціол. наук, проф., директор ННІ «Інститут державного управління» Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна, заслужений працівник освіти України, президент Харківського університетського консорціуму Л. О. Бєлова; д-р техн. наук, проф., член-кореспондент Національної академії наук України, ректор Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут» Є. І. Сокол; канд. психол. наук, доц., тренер бізнес-центру «Національний» І. В. Головньова; дослідники з Києва, Дніпра, Маріуполя, Одеси, багатьох харківських навчальних закладів.
Заплановано такі теми та напрями для дискусії:
- визначення поняття «навчання дорослих» і його сучасні інтерпретації;
- світові тенденції та вітчизняні особливості освітніх програм для дорослих;
- національні стратегії й державні програми освіти дорослих: моделі та успішні практики;
- інституціоналізація процесів освіти дорослих (нормативно-правові засади, фінансування, організаційно-управлінські моделі);
- робота з дорослими – найважливіший тренд неперервної освіти;
- форми організації й побудови освітніх траєкторій для дорослого населення (формальні, неформальні, інформальні);
- масштаби, пріоритети, напрями навчання людей старших вікових груп;
- провайдери «дорослих» освітніх програм;
- основні виклики (глобальні, національні, регіональні) та бар'єри на шляху розвитку освіти старших вікових когорт;
- психолого-педагогічні особливості освітніх моделей для дорослих: мотивація / демотивація, управління, залучення;
- концептуальні засади та пріоритети андрагогіки.