Розвиток пізнавального інтересу до різних областей знань і видам діяльності є однією зі складових успішного навчання дошкільнят.
Діти за своєю натурою - дослідники. Допитливість, постійне прагнення спостерігати і експериментувати проявляється в дослідницькій діяльності.
Тема дослідницької діяльності виникла після читання дітям словацької казки «Сіль дорожче золота». У дітей виник інтерес: що за печера, де працювали гноми, звідки береться сіль? Дітлахи вирішили дослідити сіль, її унікальність і вплив на здоров'я людини.
В ході дослідницької діяльності діти з'ясовували, що таке кухонна і морська сіль, і яким чином вона потрапляє на наш стіл. Знайомилися з казкою «Принцеса і сіль». Були залучені батьки до активної участі в проєкті. Спільно з дітьми вирощували кристали з різних видів солі. На відкритому занятті були присутні батьки учнів.
Багато цікавого дізналися діти на відкритому занятті «Дивовижна сіль». Діти перетворилися в дослідників, і потрапили в чарівну лабораторію. Дослідження почали з вивчення властивостей і якостей солі, спостерігали за «плаваючим яйцем». Діти прийшли до висновку, що в морській воді легше навчитися плавати, так як вона утримує предмети на поверхні. Але особливо цікавим для дітей був досвід «Чарівні перетворення». Діти намалювали чарівні квіти, використовуючи сіль і фарби. Так найпростіші і знайомі речі можуть бути незвичайними і цікавими.
Організована освітня діяльність дозволила дітям самим добувати інформацію про досліджувані об'єкти, а педагогу Кучерявій Ользі Олексіївні - зробити процес навчання більш ефективним, який задовольняє природну допитливість дітей.