Фізична культура - це не просто зарядка і пробіжки, не тільки стандартний набір вправ, до якого ми звикли. Це поняття більш широке, воно включає в себе будь-який фізичний розвиток, заняття, спрямовані на формування оптимальної форми.
Для маленьких дітей фізичні вправи не менш важливі, ніж для дорослих. З одного боку, звичайно, доросла людина менш рухлива, частіше лінується, забуває зробити вранці зарядку, а дитина - завжди з «моторчиком» подекуди, особливо, якщо це гіперактивна дитина. Однак зарядка для малюків має свої особливості і свої цілі. Вона потрібна не тільки для підтримки здорового духу в здоровому тілі. Вона формує координацію рухів, спритність, навіть загартовує вестибулярний апарат (всі ці навички знаходяться у малюків в стадії розвитку, вони ще не повноцінні).
Якщо дитині 2, 3, 4 роки - то зараз саме час почати з ним цілеспрямовані заняття в даній області. Робити вранці зарядку, включаючи улюблену музику і робити її самим, не змушуючи малюка, а діти як папужки, повторюють все. Дитина почне за дорослими повторювати - нахили, присідання, махи, розминку для шиї, для кистей рук, стрибки. Якщо робити це ритмічно і завзято, то у вас вийде відмінна спортивна команда. Можна також і потанцювати трохи разом - адже дітлахи обожнюють крутитися і скакати під музику. Це здорово розвиває почуття ритму і, однозначно, корисно для несформованого, ще гнучкого, тільця.
Дітлахи «Дитячої школи раннього розвитку», теж дуже люблять заняття фізичною культурою, які проходять в захоплюючій формі під музику і сприяють рухової активності дітей, навчають стрибкіам, лазінню, повзанню, розвивають почуття рівноваги, слухової і зорової уваги. На таких заняттях дітей чекає: оздоровча гімнастика в ігровій формі, сенсорний розвиток, вправи на координацію, на баланс, на гнучкість, а також захоплююча смуга перешкод!
Заняття фізичною культурою в «Дитячій школі раннього розвитку», проводяться в ігровій формі і сприяють:
- стимулюванню рухової активності дітей;
- розвитку їх інтересу до руху;
- збагачення рухового досвіду дітей;
- навчанню дітей основним рухам (ходьбі, бігу, стрибкам, лазінню, повзанню);
- розвитку у дітей виразних рухів в процесі ігор і вправ, тобто імітувати рухи тварин, птахів, комах;
- формуванню уявлень дітей про власне тіло, його основних частинах і їх рухах;
- навчанню дітей розумінню прохань-команд, що відображають основні рухи і дії;
- розвитку у дітей орієнтування в просторі;
- навчанню дітей виконувати рухи по наслідуванню, за зразком, по слову-сигналу;
- навчанню дітей корекції рухів обох рук і ніг;
- формуванню у дітей ритмічності рухів;
- навчанню дітей супроводжувати рухи промовлянням коротких віршів і потішок;
- навчанню виконувати серію рухів під музику;
- навчанню дітей ходити, бігати, утримуючи предмети в одній і обох руках;
- розвитку у дітей почуття рівноваги, ритму;
- розвитку слухової і зорової уваги у дітей;
- навчанню дітей взаємодіяти з однолітками в процесі спільних ігор та вправ, надавати одна одній допомогу.
Ці заняття не тільки принесуть радість і задоволення дітлахам «Дитячої школи раннього розвитку», а й зміцнять їх здоров'я, дадуть поштовх і прискорять їх фізичний розвиток, сприятимуть профілактиці плоскостопості та порушення постави!