Квітень 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Вступ до магістратури-2025: строки та механізм

Вступ_до_магістратури_2025

Основні етапи  та терміни вступної кампанії до магістратури у 2025 році:

1.Реєстрація для проходження Єдиного вступного іспиту (ЄВІ) та Єдиного фахового вступного випробування (ЄФВВ): з 2 травня по 23 травня 2025 р. (додатковий період: 16 та 17 червня 2025 р.).

2.Проходження ЄВІ та ЄФВВ: з 21 червня по 12 липня 2025 р. (додаткова сесія: з 29 липня по 18 серпня 2025 р.)

3.Оголошення результатів: до 18 липня 2025 р. (додаткова сесія: до 22 серпня 2025 р.)

4.Створення особистого електронного кабінету вступника з 1 липня 2025 р.

5.Подання заяви для вступу на обрану освітню програму в електронному вигляді з 8 по 25 серпня 2025 р. (до 18.00).

6.Рішення щодо навчання.

 

Порядок реєстрації для проходження ЄВІ та ЄФВВ:

1.Підготовка необхідних документів:

⇒Заповнена заява-анкета для оформлення екзаменаційного листка (готує приймальна комісія закладу вищої освіти).

⇒Документ, що посвідчує особу (паспорт або інший офіційний документ).

⇒Документ про здобутий ступінь вищої освіти або довідка з місця навчання для тих, хто завершує навчання у 2025 році.

⇒Реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП).

⇒Фотокартка розміром 3×4 см у форматі jpg або png.

⇒Медичний висновок за формою 086-3/о (за потреби створення особливих умов під час іспитів).

2.Процес реєстрації:

Особиста реєстрація: Зверніться до приймальної комісії обраного університету з підготовленими документами.

Дистанційна реєстрація:

⇒Відскануйте або сфотографуйте всі необхідні документи.

⇒Заповніть заяву-анкету та накладіть на неї свій КЕП.

⇒Надішліть пакет документів на електронну адресу приймальної комісії обраного університету.

3.Отримання екзаменаційного листка:

Після успішної реєстрації ви отримаєте скановану копію екзаменаційного листка на вказану електронну пошту. Оригінал зберігатиметься в приймальній комісії та може бути отриманий особисто або надісланий поштою за вашим запитом.

Використання кваліфікованого електронного підпису (КЕП)

КЕП є обов’язковим для дистанційної реєстрації та подання документів онлайн. Він забезпечує юридичну значущість електронних документів і підтверджує особу підписанта.

Як отримати КЕП:

•Через онлайн-сервіси банків.

•Через додаток “Дія.Підпис” для генерації КЕП.

•Через акредитовані центри сертифікації ключів (АЦСК).

hello world!

Контакти

Юридична адреса:

Харківський гуманітарний університет «Народна українська академія»
Вул. Майка Йогансена, 27
м Харків, Україна, 61024

Факс: +38(057)-704-10-70

Офіційна електронна адреса: rector.hgu.nua@ukr.net

Приймальня ректора:

+38 (095) -819-41-48

Приймальна комісія:

+38(095)-819-41-48 (Viber, Telegram)

+38 (057) -704-10-37

факультет "Бізнес-управління":

+38(050)-768-23-40

факультет "Референт-перекладач":

+38(099)-006-34-56

факультет "Соціальний менеджмент" :

+38(050)-978-41-74(через Telegram)

факультет післядипломної освіти (друга вища освіта):

+38(050)-632-60-60

 

Директор ліцею:

+38(096)-493-79-96

Директор ДШРР:

+38(050)-937-52-58

Усі права захищені © ХГУ "НУА"
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram